21 Dagen
leren leven
als Jezus

Heb je het vierde deel van mijn interview met Marien nog niet gezien? Bekijk deze dan hier.

Ga mee op ontdekkingsreis naar het leven van de mooiste Mens die ooit geleefd heeft: Jezus. Je ontdekt wat Zijn lifestyle concreet voor jouw alledaagse leven betekent.

Beperkt beschikbaar!

Dag
Uur
Minuut
Seconde

Wat zou er gebeuren als we 21 dagen lang 15 minuten per dag samen zouden doorbrengen om te leren leven zoals Jezus?

Mijn naam is Marien Kollenstaart en ik wil je helpen Jezus te ontmoeten en Hem te volgen.

Van jongs af aan ben ik christelijk opgevoed en heb ik God ervaren. Toch voelde ik me vaak meer Zijn knechtje dan Zijn kind.

Ik besef me nu ik dit schrijf, dat ik als twintiger bad of ik Jezus niet alleen maar mocht dienen, maar ook met mijn hart van Hem mocht leren houden. Tijdens het schrijven van mijn boek Zoals Jezus heeft God dit gebed verhoord en ben ik echt onder de indruk geraakt van Zijn unieke persoonlijkheid. Ik kwam tot de ontdekking dat God die lifestyle ook voor mij bestemd heeft. Meer dan de opdracht om te leven volgens de Tien Geboden lees je in de Bijbel namelijk de oproep om te leven, worden en zijn zoals Jezus. Dit fascineert en verwart tegelijk: hoe kan ik ooit tippen aan de liefde, integriteit, wijsheid, geduld en dienstbaarheid van Gods Zoon? In deze audioguide, gebaseerd op mijn boek Zoals Jezus, neem ik je mee op ontdekkingstocht hoe God dit precies bedoelt en hoe dit ideaal werkelijkheid kan worden in ons bestaan.

Laat je verrassen, ontroeren en uitdagen.

Marien Kollenstaart

marien-kollenstaart

Wat is een audio guide?

De audio guide is een instrument dat is ontworpen om je elke dag te helpen geestelijk te groeien. Dit zijn de belangrijkste kenmerken:

18 minuten per dag

De meesten van ons hebben nogal hectische levens. Daarom hebben we deze guide zo samengesteld dat je binnen 18 minuten op een effectieve manier in contact met God kunt komen.

21 dagen is 'the sweet spot'

Heel veel studies tonen aan dat een actie 21 dagen herhalen goed vol te houden is. Het gaat je helpen om een nieuwe routine te vormen.

Creëer routine

Door 21 dagen achter elkaar in Gods aanwezigheid te zoeken, creeër je een routing die je zal helpen om dit te blijven doen. Ook wanneer de audio guide is afgelopen.

Jij mag bepalen hoeveel je de audio guide waard vindt

We hopen dat deze audio guide een grote zegen zal zijn voor jouw leven. Geld moet niemand er van weerhouden om deze audio guide te gaan beluisteren. De audio guide heeft een waarde van €37,- maar dit vragen we niet. Je mag er zoveel of zo weinig voor betalen als jezelf wilt. Wel vragen we een minimaal bedrag van € 7,-

Kun je 10 euro betalen? Of wil je 15 euro betalen? Aarzel niet om het bedrag te geven dat voor jou mogelijk is. En wat God op je hart legt. Kun je vanwege je financiële situatie niets betalen, dan moet dat wat ons betreft ook geen probleem zijn. We sturen het gratis naar je op.

Je kunt ook een ander steunen die het zich niet kan veroorloven. Met een gift van 50 euro maak je het voor een ander mogelijk om de audio guide te downloaden. Zo helpen we elkaar =)

Samen op reis

We starten met z'n allen de audio guide - er is geen betere manier om deze lente af te sluiten! Op het moment dat je de Audio Guide download, schrijven we je automatisch voor een speciale lijst. We sturen deze lijst 21 dagen achter elkaar een e-mail met de dagelijkste tekst en het audiobestand. Zo gaan we samen op reis!

3 misvattingen

1. Veel mensen denken dat God aanbidden hetzelfde is als bidden.

We kunnen God aanbidden door te zingen, bidden, met of zonder muziek, staand of zittend... God aanbidden is onze dank uiten voor alles wat Hij gedaan heeft en nog gaat doen.

2. Veel mensen denken dat als ze niet een uur lang kunnen bidden, ze het net zo goed niet kunnen doen. Het is alles of niets.

God wil een relatie met ons opbouwen, en Hij wil dat wij ook de kleine momenten van de dag met Hem kunnen delen. Zo blijven we voortduren in contact met Hem. Vijf minuten in Zijn aanwezigheid zijn tijdens je dagelijkse bezigheden maakt een groot verschil!

3. Veel mensen denken dat aanbidding alleen in de kerk gebeurt. Ze denken dat aanbidding hetzelfde is als liedjes zingen met een groep mensen.

Aanbidding is een bewuste keuze onze wil minder belangrijk te vinden dan Gods wil. We kunnen Hem alleen aanbidden 'in Geest en in waarheid' als we God met heel ons hart zoeken en Hem met alles willen dienen.

Kun je een hart-tot-hart relatie hebben met God?

ja

...omdat God ons naar Zijn beeld heeft geschapen.

God schiep ons naar Zijn beeld en gelijkenis, omdat Hij een God van relaties is. Hij wil ons kennen en Hij is de enige die onze diepste behoeften kan vervullen. Het probleem is dat we soms zo vol zitten met onze activiteiten en gedachten dat we niet de tijd nemen om alles bij God te zoeken.

En juist daarom zal deze audioguide je helpen.